نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3907
-
الف
+

چرا «مهراوه شریفی نیا» بازیگر نقش «کیمیا» شد؟

«جواد افشار» کارگردان سریال «کیمیا» درباره پروسه طولانی انتخاب بانو «مهراوه شریفی نیا » به عنوان بازیگر اصلی این سریال صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم2، «جواد افشار» کارگردان سریال «کیمیا» در یک مصاحبه در خصوص انتخاب بانو «مهراوه شریفی‌نیا» به عنوان بازیگر نقش اول این سریال صحبت کرد.

وی گفت: انتخاب نقش «کیمیا» برای من مدت زمانی حدود یک سال تا 15ماه طول کشید. 

این کارگردان ایرانی در خصوص حساسیت های انتخاب بازیگر نقش «کیمیا » اظهار کرد: من بانو شریفی‌نیا را از بین بسیاری از بانوانی که در عرصه بازیگری فعال هستند و از بین تمام کسانی که فارغ‌التحصیل رشته بازیگری در دانشگاه و آموزشگاه‌های بازیگری هستند و حتی بازیگران آماتور انتخاب کردم.

کیمیا

وی افزود: قبل از ساخت سریال «کیمیا» سراغ سریال «مادرانه» رفتم اما ذهنم همچنان درگیر «کیمیا» بود و به‌دنبال بازیگری که قرار بود نقش کیمیا را بازی کند  و خیلی کنکاش کردم.

سریال مادرانه

جواد افشار به آی فیلم گفت: پس از «مادرانه» دوباره به سمت ساخت سریال «کیمیا» برگشتم و به جست و جویم ادامه دادم تا زمانی که به «مهراوه شریفی‌نیا» رسیدم، وقتی به او رسیدم و ترکیبش را با «آزیتا حاجیان »دیدم فهمیدم که به آخر خط رسیدم و مهراوه پایان جستجوی من برای نقش کیمیاست.

سریال «کیمیا» تولید سال 1394 است که  به تازگی نشر آن از شبکه آی فیلم2 به پایان رسید.

«کیمیا»  روایتگر داستانی در سه مقطع زمانی قبل از انقلاب، دوره‌ جنگ و زمان حال ایران به نویسندگی «مسعود بهبهانی نیا» می باشد. تولید این سریال سال ۹۲ در ۱۱۰ قسمت آغاز شد که در نوع خود در میان سایر سریال های ایرانی ریکورد می باشد.

«جواد افشار» متولد 26جدی ( دی) 1347 در «قم »  کارگردان سینما و تلویزیون  اهل ایران است. وی کار حرفوی خود را از تلویزیون آغاز کرد و سال 1382 در  سریال «پول کثیف » به عنوان کارگردان فعالیت داشته است. 

پول کثیف

این کارگردان ایرانی در مدت زمان فعالیت خود، هم در تلویزیون و هم در سینما حضور داشته است. البته وی را باید بیشتر کارگردان تلویزیون بدانیم چرا که 92 فی صد آثار وی تلویزیونی و 8 فی صد آثارش سینمایی است.

 سریال های «حضرت معصومه (س) » ، « آنام »، «گاندو»،« برادر »، «مادرانه» ، «سی امین روز» ،«روز های زیبا»،  «روز رفتن»و فلم سینمایی «کلبه » از جمله آثاری هستند که «جواد افشار» کارگردانی کرده است . 

دانلود سریال «کیمیا »

دانلود سریال «پول کثیف»

 م ا

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

سلام من واقعا از سریال کمیل خیلی ممنونم که در شبکه قرار دادین